>"Minyatür" şirin örgüler

>

Bu cicimi cici, şirin mi şirin minyatür yatak örtüsünü ören varmııı? şiş örgü işi bilene ne kolaydır değilmi, bayıldım buna, ya aşağıda ki minik hırkalar çoraplar, yapan mutlaka olur olursa paylaşsın bizimle, seviyoruz milletçe böyle bıcırık işleri…

Sanırım bu kadar küçüklerini örmek, gerceğini örmekten daha zordur…
7 Yanıt to “>"Minyatür" şirin örgüler”

  1. MeLc Says:

    >Çok şirinler ama dediğin gibide herşeyin kücüğünü yapmak daha zordur ama yatak örtüsüne bayıldım

  2. feray Says:

    >çok şirinler bunları örmek kolay örünce gönderirim canım sanasevgiler.

  3. Maya'nın Cicileri Says:

    >aman ne küçük şeyler, valla ben örmeyi aklımın ucundan dahi geçiremem sanırım 🙂 kocaman sevgiler 🙂

  4. Gulos Says:

    >Patikteen ördüm ama bu kadar şirin olmadı benimki.

  5. Damak Tadı Says:

    >Bayıldım ben bu güzelliklere canım..İnsanın minicik bebek olası geliyor..))

  6. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok şirinler canım bebek mevlütleri yada doğum organizasyonlarında hediye olarak çok yapılıyor bunlar sevgiler canım

  7. Evimin İncileri Belgin Says:

    >Ahhhhhh çok şirin çok güzel bayıldım 🙂 minik işler çok sempatik şirin oluyor.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın….

Bir Cevap Yazın

