>"İplik balonlar" ip ve balondan yapılan toplar

>

Şu görmüş olduğunuz “iplik balonlar” adı üstünde iplikten ve balondan yapılmış. Tercüme edecek zamanım olmadı ama, anladığım kadarıyla, şişirilmiş balonun üzeri iple, alçılı-tutkal gibi kuruyunca sertleşen bir karışıma batırıldıktan sonra, horizontol şekilde gelişi güzel dolanıyor. Daha sonra bunlar havada askıya alınarak kurutuluyor ve içindeki balonlar patlatılıyor. Sonuçta işte böyle lamba görünümlü güzel ve şirin toplar oluyor. Bahçeye, çocuklara evin her köşesine gidecek, organizasyonlarda kullanılabilecek değişik bir çalışma.

Daha ayrıntılı anlatım için buraya bakabilirisiniz.
14 Yanıt to “>"İplik balonlar" ip ve balondan yapılan toplar”

  1. .:Hobibox:. Says:

    >Mekila'cım eminim yaparsın, deneme-yanılma ile herşey öğreniliyor:)Muhabbet sofrası hoşgeldin, demek bir ben izlememişim şu programı:)Eda'cım dediğim gibi azıcık öksüz kalan bloguma ses gelsin istedim.Benhurum, ne güzel ifade etmişsin,tatlı dillerin dert görmesin hiç.

  2. Yemekçinin Mekanı/Nazlı Says:

    >Ayy ne kadar güzel bunlar ya bayıldım:)Öpüyorum ablacığım.

  3. M¥PriNceSs Says:

    >çok begendım gerçekten çokta hoş duruyor 😉

  4. .:Hobibox:. Says:

    >Nazlıcım hoş geldin, sefalar getirdin, yoktum bir kaç gün, bende öpüyorum canım, yine gel hep gel:)Myprincess, eminim prenses gibisin, hoş geldin, en kısa zamanda cicilerine bakıcam, sevgiler, yine beklerim.

Bir Cevap Yazın

