>Hatırladınız mı bu reklamı "bir bilmecem var çocuklar, haydi sor sor…"

>

Hatırladınızmı arkadaşlar bu reklamı, amma dilimize dolanmıştı zamanında. Yoktu o zamanlar böyle süper marketler, hiper marketler, köşe başı bakkalı can simidimizdi. Öyle çeşit çeşit model de yoktu. Petibör, kedi dili, kraker, para kraker, çokomel, titpitip sakız, arab bacı sakız, küçük plastiklerde leblebi tozu, en büyük zevklerimdi. Daha neler neler var anlattığım  hatırladığım eskilerden, reklamın videosu ve diğer anılar için buraya tıklayın

5 Yanıt to “>Hatırladınız mı bu reklamı "bir bilmecem var çocuklar, haydi sor sor…"”

  1. Fikirlopedim Says:

    >Günaydin, sabah sabah ne güzel bir hediye oldu bu, cocukluk anilarina deli dolu daldim:=))Harikaydi.Iyi hafta sonlari diliyorum.

  2. Nedret Says:

    >Müziği ve sözleri de Ankara'lıların tanıyacağı ve zamanında çok sevilen şarkıcı Oktay Tem'e aittir.

  3. karabidikim Says:

    >Ay evet hatırladım bende.Bak eskilere gittim şimdi,ah ah ah yaşlanıyoruz :S

  4. GÖNÜL Says:

    >hatırlamazmıyım hiç çocukluğumda dilimden düşmeyen bir reklam şarkısıydı sayende nostalji yaptım teşekkürler

  5. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çayda kahvaltıda yenir nedir nedir nedirrr:))))))))bilmezmiyim dillerimize yapışmıştı bir zamanlar.güzel bir haftasonu diliyorum canım sağlıkla ,sevgiyle .

Bir Cevap Yazın

