>"Eski Mendiller den" kızlara elbise

>

Bu aralar pek nostalji takılıyoruz, ama denk geliyor ne yapayım. Eski bayramların, saygı timsaliydi bir zamanlar kendileri. Şimdi yüzüne bakan yok. Mendil denilince aklımıza “kağıt peçete” geliyor şimdi. Çeşit çeşit renk renk. Üreten satan varmı bilmiyorum ben epeydir rastlamadım, satan bilen duyan varsa hemen haberini bekliyorum. Öyle alış veriş manyağı değilim ama bunu bulursam asla kaçırmam. Kırlent yapmayı, ve aski adetler üzre, çekmecelere ütüleyip koymak istiyorum.
Bu şeker kıza annesi mendillerden ne güzel elbiseler, etekler yapmış. Sadece bunlar değil, daha başka şeylerde yapmış.
17 Yanıt to “>"Eski Mendiller den" kızlara elbise”

  1. Sihem Tachouli / Yaşam Stil Says:

    >İnsanın aklına gelmicek bir fikir, ama çok tatlı olmuş çok beğendim…

  2. ♥ŞANSLI♥ Says:

    >Buda mı gelecekti başımıza::))Çok şirinler.Sevgiler:)

  3. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Says:

    >imageshack görseli çıkıyor ablam bazı fotolarda düzelt görselleri öperim sultan

  4. .:Hobibox:. Says:

    >Waterlily, teşekkürler canım, yine beklerimCerenim, bence de üretilmeli, herşeyin nostaljisi yapılıyor, bunu da düşünsünler:)Miskin kek, ben olanada razıyım, hani nerde?Sevgili laMa, bende aynı senin gibi düşündüm.Hayatın tatları, teşekkürler canım, kılent fikrini yine netten görmüştüm, iyi fikir, güzel fikir.Zeynepcim,teşekkürler canım. Yine gel, hep gel.xcelis, ah ablası bide telafuz edebilsem adını:) ben teşekkür ederim geldiğin için.Gülcancım, teşekkürler canım ama keşke ben yapsaydım:(Nadirecim, hakkatten doğru söylüyorsun, öyle de yapmak lazım.Yasmin hoş geldin canım, çok şık çok cici, insanın çocuk olası geliyor.Yaşam stil sende hoş geldin canım. İnsanoğlu işte, iyilikler güzellikler saklı ruhunda:)Şanslıcım, keşke başımıza gelen herşey böyle olsa:)Blogların gülü, Eda'cım, nedir bu fotoğraf sitelerinin bizimle uğraştığı ya, imageschk ile url alıyordum, flicker desen berbat, photobucet farkı yok, nerden yapıcaz bilmiyorum. Varsa akılan gelen bekliyorum canım, öptüm.

  5. orgucuoyuncakcınine Says:

    >ŞAHANE DE AFETCİĞİM MENDİL SATILMAZ OLDU.DEDEM BEYAZ MENDİLSİZ GEZEMEZ,GÜLÜYORLAR ARADIKÇA MENDİL.

  6. GÖNÜL Says:

    >çok şık okumasam mendil olduğunu anlamazdım ne güzel dönüşüm

  7. .:Hobibox:. Says:

    >Örgücü ninem, geciktim sizlere ama yoktum bir iki gün. Doğru söylüyosun, mendillerde eski anılar gibi sandıklara kalktı:(Gönülcüm hoş geldin, buna benzer desenli kumaşlarla da yapılabilir aslında, teşekkürler canım.

Bir Cevap Yazın

