>Fransa’dan "yeşil şal örneği"

>

Bugün size Fransa dan bu şal örneğini getirdim. Yeşilin bu tonunu örgüde daha doğrusu giyimde çok sevmem, minder, yasyık, örtü vs daha iyi duruyor da, kıyafette çok sevmem ama bu yakışmış, yapanamı giyenemi örenemi bilmiyorum ama şık durmuş bu renk ve örnek. Bu örneğide ben ilk gördüm, şal sevenlere ve örenlere çeşit olsun dedim. Sevgiler.
KAYNAK

8 Yanıt to “>Fransa’dan "yeşil şal örneği"”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok hoş teşekkürler canım.

  2. Zehra Gürgen Says:

    >çok güzel, aslında ben bu rengi severim ama nedense giyimde kullanmam.

  3. GüZeLCe Says:

    >yeşil hastasıyım, şalda harika olmş.buarada blogumda ödülün var kabul edersen sevinirm 🙂

  4. zeynep Says:

    >Gerçekten oldukça şık ve zarif bir şalmış Alize iple düşündüm bir an püskülleride olmalı ama:))Yeni sayfanız da hayırlı olsun bu arada…

  5. ŞANSLI Says:

    >Çok güzelmiş.Paylaşım için teşekkürler.Sevgiler:)

  6. orgucuoyuncakcınine Says:

    >SÜPER SAYILARI OLSA NE İYİ OLURDU

  7. Mekila Says:

    >Canım,hızına yetişemiyorum süpersin bloguna yeni bir tasarım uygulamışsın yine her açtığımda farklı bir tasarım görüyorum. Güle güle kullan

  8. .:Hobibox:. Says:

    >Bence de hoş değilmi..sevgiler canım, yine gel Hatice…Hoş geldin Zehra hanım, çok sevindim ziyaretine. Evet bende sevmem giyimde özellikle yün işinde yeşil rengi yani bu tonu sevmem ama herhelde örneğinden yada modelinden olsa gerek sevimli durmuş.Sevgili Güzelce sende hoş geldin, sefalar getirdin, ödülünü aldım bile, çok sağol çok teşekkürle, gelicem ziyaretine, sevgiler.Zeynepcim hoş geldin, bence güzel düşünmüşsün, alize modeller şallar da güzel duruyor. Şanslım ben teşekkür ederim, sağlıkla kal canım.Ninem resmin üzerine tıklarsan büyük halinde belki çıkarabilirisin.Sevgili mekile vallahi bende kendime yetişemiyorum, millet bunlaıma girdimi soluğu kuaförde alır saç başla oynar, ben blogumla:)

Yorum bırakın