>Tığ işi beş parmak eldiven

>

Çoraplardan başlamışken, eldivenle devam edelim dedim. İyi kötü çorap patik örüyoruzda eldiven işi zor  zenaat, çok basit şekilde parmakların hepsinin birden girdiği modelleri saymazsak yok denecek kadar az. Bu arkadaşımız çok basit ve şık duran eldiven örmüş,  kendiside blog camiasından, ama değişik ve yapımı bulunması zor modeller olunca zaten paylaşıma sunulmuş bir konuyu bende kendisinin vasıtasıyla sizlere iletmiş oluyoırum. Ayrıca sayfasında daha başka çok şık örgü modelleri de var, ziyaret etmenizi tavsiye ederim, benimde bu şekilde kendisine dolaylı olarak teşekkürüm dür bu. Yapanın ve yapacakların ellerine sağlık güzeller.

2 Yanıt to “>Tığ işi beş parmak eldiven”

  1. SeViL ( DenizFeneri ) Says:

    >Ne kadar cok istiyorum el işi ile ugraşmak ama vakıt yok bir senedir masa örtüm bitmeyı beklıyor ben tam örmeye başlıyorum kızım gelıp söküyor ben ben diyor örgüyü bile kıskanıyor..Teşekkürler paylaşım için.

  2. Esra Says:

    >Hiç aklıma gelmezdi eski porselen demliklerin bu denli kullanılacağı şahane:)….

Yorum bırakın