>Ayaklı düğmelerden şirin bileklik

>

Daha önceden düğmelerle ilgili bir kaç paylaşımım olmuştu. Bu da çok ilgimi çekti, hem evdeki düğmeler değerlenir hemde kollarda ayrı bir şıklık olur diye düşündüm. Çok beğenen evde böyle ayaklı düğme olmasa da gidip hemen alır. Özellikle kot ve spor giyimlere oldukça kombine olur. Sevgili Eda da bu yada benzeri tasarım kesinlikle vardır yoksa bile onun stiline çok uygun. Yapılışı
burada anlatılmış. Fazla bir masrafı yok bir kaç takı malzemesiyle birlikte biraz beceri gerekiyor. Haydi bakalım kolay gelsin.

6 Yanıt to “>Ayaklı düğmelerden şirin bileklik”

  1. elifin terazisi Says:

    >Çok güzel fikir, sevgiler:)

  2. Begonvilli Ev Says:

    >Çok hoş:)

  3. Yeşim Says:

    >Çok sevimli olmuş. Böylece elde kalan düğmeler de değerlendirilmiş 🙂 Ben sevdim. Bir gün bu kadar çok düğmem olursa kesin kendime bu bileklikten yaparım 🙂

  4. Berra'nın Çöplüğü Says:

    >ayy çok güzel bu ne güzel bi tasarım olmuş fırsat olsa da denesem bende ..

  5. aydilber Says:

    >selam ablacım diyicem …müsadeniz olursa bu yaşınızla alakalı değil samimi tavırlarınızla alakalı….eşya toplamayla meşgul olduğumiçin pek görünemiyorum….ama bileziğe bayıldım ne hoş şeyler paylaşıyorsunuziyilikle kalın

  6. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok hoş olmuş seçilen düğmelerde harika. teşekkürler canım

Yorum bırakın