>"Kimono" bebe botu-Kimono baby booties

>

Pek sevimli oluyor bu japon işleri. Bu bot şeklindeki patiği sevdim, büyükler için bile yapılabilir. Renkler harika, yapılışı PDF formatında verilmiş. Adım adım anlatılmış. Sıcaklara bakmayın, önümüz kış. Karınca misali arşive atalım dedik, iyimi ettik bilmem. Kalın sağlıcakla…

http://www.homespun-threads.com/patterns/kimonoshoes.pdf

 

5 Yanıt to “>"Kimono" bebe botu-Kimono baby booties”

  1. Venuste Hayat Says:

    >hahahah, ben once giyilecek kimono sandim :)) ama cok sekerler bunlaaarr :)) hemen olsun bebisim 🙂

  2. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok şirinler. sğol canım ya çok beğendim

  3. tuba Says:

    >ya ben bunları çok sevdim muhakkak denemek isterim yakında teyze olucam adres için teşekkürler :))

  4. Luxus Hayat Says:

    >mavi puantiyeli cok cicii vede paylasımlarınız cok guzel 🙂

  5. Ece Says:

    >bayılıyorum bende bunlara paylaştığın için sağ ol ablacım. ama ben nedense yapım aşamalarını göremiyorum.

Yorum bırakın