>{"Dokuma kilimden" portföy çanta-portfolio of rugs woven bag}

>

Hiç aklıma gelmez di böylesine bir fikir. Anneannelerimizden kalma bir gelenktir dokuma kilimler, ama bu şekilde “portföy” çanta olması çok değişik, çok marjinal olsada  kullanılacak bir çanta. Kimsede olmayan, sizde olan bir çanta, zaten dokumasıı itibarıyla sert duracağı için bazı işlemler gerekmiyor. Hoş bir fikir.

5 Yanıt to “>{"Dokuma kilimden" portföy çanta-portfolio of rugs woven bag}”

  1. Miskokulu Lezzetler -Mine- Says:

    >Bayıldım harika üstelik rengide süper sevgiler..

  2. banuca Says:

    >Nerde bizim kilimler 🙂 Severim otantik şeyleri, kilim heybeler filan, portföy düşünmemiştim, ama çanta-heybe evet :))

  3. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok güzel olmuş ben çok seveim dokuma kilimleri mutfağımda ve koridorumda serili:)))(kayınvalidem eskişehirde dokutmuştu rahmetli)heybe belki ama çanta yapılabileceğini hiç düşünmemiştim. teşekkürler

  4. derya Says:

    >Canımın içi harika renkler süper yapanın ellerine sağlık.Bu harika paylaşım için sağol bereketli iftarlar dilerim kocaman öpüyorum…

  5. Benhurum Says:

    >Çok güzel bir fikir gerçekten, yapanın eline, fikrine seninde paylaşımına sağlık gözümmmm;)

Yorum bırakın