>{Kahve filtresinden "ışıklı" çiçekler-Light flowers from coffee filters}

>

Sizlere sunduğum linkini verdiğim tüm çalışmaların gerçekten kaliteli ve özgün olmasına dikkat ediyorum. Sırf “yayın yapmak için, blogu doldurmuş olmak için” yapmıyorum. Gercek sahibinden, noktasına virgülüne dokunulmamaış paylaşımlardır hepsi. Bu yüzden gönül rahatlığı ile arşivimize aldığımız, hem kendime hem sizlere fikir ve yardım olabilecek çalışamalrın kalitesine güveniyorum. İşte buna örnek güzel bir çalışma daha. Kahfe filtrelerin den daha önce bir kaç çalışma paylaşmıştık, kaldı ki zaman zaman nette rastlıyoruz da, ama bu değişik, neden değişik; çünkü yapım aşamasında tonlama renklerle yapılan çiçekler sanki içlerinde “lamba ” varmış gibi, ışık saçıyormuş gibi görüntüsü var. Ben ilk baktığımda bir ampülün içine yerleştirildiğini düşündüm ama değilmiş. Özellikle alttaki resimden bu fikre kapıldım. Üç farklı tonlarda suluboya yada su bazlı boya ile boyanan kağıtlar, şekillendikten sonra pipetler saplarını oluşturuyor. Diğer ayrıntılara buradan bakablirisniz. Bahçem yok, çiçeğim yok diye üzülmeyin ve hemen kolları sıvayın. Ayrıca düğün organizasyonların da  masalara mükemmel bir görünüm sağlayacaktır
.

6 Yanıt to “>{Kahve filtresinden "ışıklı" çiçekler-Light flowers from coffee filters}”

  1. derya Says:

    >Canımın içi maşallah hızına yetişemiyorum bayıldım ben bu çiçeklere:))Kocaman öpüyorum…

  2. hobivakti Says:

    >Çok güzel görünüyor. Çokta beğendim doğrusu.Yalnız kahve filtresi ne acaba tam anlayamadım ben.

  3. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Says:

    >Güzelmiş ablam ama headerın daha güzel bayıldım

  4. Benhurum Says:

    >Yaa şunlardan bir ben yapamadım çatlıyorum hee hem vakitsizlik hemde sıcaklar çok fazla durduruyor bu aralar beni:( neyse yapılacaklar hanesinde beklemeye devam, hayırlısı inş;)

  5. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >evinde makinesi olanlar mutlaka değerlendirmeli muhteşem olmuş

  6. ben büyürken Says:

    >çokgüzel olmuş.eline salık.

Yorum bırakın