>Kumaştan bebek babeti – Babet fabric baby

>

Babetler, patikler, çoraplar…yere çıplak ayak basamayanlarla birlikte, sadece kışın aklımıza gelen bu ayak dostlarından biri daha karşımızda. Ben çok beğendim, özellikle lastikli olması, minicik ayaklarından sürekli çıkan yaramazlara göre düşünülmüş. Dikiş bilenlere şenlik var, hem hediye hem ticari uğraşı olabilir.

3 Yanıt to “>Kumaştan bebek babeti – Babet fabric baby”

  1. GulininPenceresi Says:

    >çok ciciler bayıldım 🙂

  2. derya Says:

    >Oyyyyy severim ben bu güzelleri bebek sevmeyi özlemişim:))Harikasın canım öpüyorum.

  3. Ece Says:

    >bunu yayınlaman okadar güzel olmuşki ablacım sağ ol her halde bundan kolayda patik yoktur. yorumun içinde ayrıca teşekkürler. birde ramazanda sonra izmirli blogcularla tekrar bir bloşma organıze etsek ben hem seninle hem diğer arkadaşlarla tanışmayı çok istiyorum.

Yorum bırakın