>Ördek modeli bebek patiği – Duck baby socks

>

Çok hoş değilmi? Şirin mi şirin patik/çorap modeli. Çok çeşitler gördüm ama böylesini ilk kez görüyorum. Akıl akıl dan üstün bu demek sanırım. En ince ayrntısına kadar çok güzel anlatılmış. Teşekkür etmek gerekir böyle “yapıp ta kendisine saklamayan” paylaşımçıları. Adı üstünde “paylaşmak” hakkını verene hak verilir. 

5 Yanıt to “>Ördek modeli bebek patiği – Duck baby socks”

  1. MZY Says:

    >çok tatlı((: bayıldım

  2. Berra'nın Çöplüğü Says:

    >heheh ayy bayıldım buna ben yaa teyzeme göstercem yapsın çeyizime koycam :))

  3. Tümay Says:

    >Çok şirinmiş:) Bayıldım. Ben de 6.ayına girdim. Bu aralar ilgi alanım bunlar malum:))

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok şirin yaa ilk görüyorum süper olmuş ama komik aynı zamanda:)))))))))))))

  5. EMİNE ÖZTÜRK Says:

    >bayıldım ben bunlara….çok şirin gerçekten

Yorum bırakın