>Çift taraflı atkı modeli ve kısa bir ara

>

Öncelikle hemen bahsedeyim, yarın akşam kızımın sözü var. Onun hazırlığı ve telaşı içinde olduğumuz için bir iki gün aranızda olmayabilirim. Daha sonra size ayrıntılar ve resimlerle bu güzel günü paylaşıcam. Küçük bir molada size hem bu güzel haberle ve bu güzel modelle göz kırpayım dedim. 
Bu atkı değişik geldi bana, çift taraflı olması daha kullanışlı yapmış atkıyı, sanırım kumaş olan kısmı polar cinsinden. Çocuklar içinde düşünülebilir. İzmir de çok soğuk olmaz ama kışın daha şiddetli hissedildiği yerlerde bu atkı işe yarar. Şimdilik bu kadar, hepinize sevgiler selamlar diyerek kalan işlere devam…

14 Yanıt to “>Çift taraflı atkı modeli ve kısa bir ara”

  1. Nurselin Pasta Evi Says:

    >merhaba ben nursel yaptiginiz blog dizaynlarini cok begendim benim blogumuda yaarmisiniz sevgiler

  2. Evimin İncileri Belgin Says:

    >Sevgili Hobibox,hayırlı olsun allah tamamını erdirsin.Mutluluklar dliyorum sevgili kızınıza sevgiyle kalın…

  3. LEZZETLİ SOMUNLAR Says:

    >Afetçiğim, şimdiden tebrik ederim, kolay gelsin, Allah tamamına da erdirsin inşallah. Sanırım yarın sabah Asansör restaurant'a gelemeyeceksin değil mi?

  4. EMİNE Says:

    >çok güzel fikir… üzerindeki çiçek de hareketlendirmiş çalışmanı … kızına da hayırlı olsun diyor ve tebrik ediyorum… sevgiler..

Yorum bırakın