>Çok şık örgü çorap modelleri ( istiyorum bu çoraplardan!)

>

Biliyorum çok arsız oldum bugünlerde ama ne yapayım, kız vercez, düğün yapçaz, aklım hep çeyiz çimende. Ne zormuş bu iş, dön dolaş evde, onu böylemi yapayım bunu şöylemi, ondan mı alsak, bundan mı diye diye günler geçiyo ama bişey olduğu da yok:( Neyse kaynana sendromundan kurtulup gelelim konuya, bu şık çoraplar hem tığ işi hem şiş ile yapılmış, hatta bazıları ikisi aynı modelde uygulanmaış, işin ehlileri şıp diye çıkartır tabi, haydin kolay gelisn bakalım. Marifetli hatunları bekliyoruz efenim.

KAYNAK

6 Yanıt to “>Çok şık örgü çorap modelleri ( istiyorum bu çoraplardan!)”

  1. Yıldız Says:

    >izmirliblogyazarlari@yahoogroups.com

  2. sevda Says:

    >gerçekten harika çoraplar canım.hele en üstekine bayıldım.harika.sevgiler canım.

  3. PINAR FİGAN KÖSE Says:

    >HARİKA HEPSİ,BU ARALAR HASTAYIM AYAKLARIM ÇOK ÜŞÜYOR….KEŞKE OLSADA GİYSEM DİYORUM.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

  4. muhabbetsofrasi Says:

    >Allah kolaylık versin çeyiz hazırlamak zor ama çok zevkli bir iş:) çoraplar harika çok beğendim

  5. xcelis Says:

    >Ablacım nerden buldun bunları yaaa süperler modeller renkler harika gerçekten.Ayy senin gibi hamarat bi anneden kimbilir neler dökülecek =)Bu arada örgü çorapları görünce aklıma geldi 1 martta güzel bi etkinliğim başlıcak yün örgü ipler vercez inşallah hepimizin bildiği bir firma ile bu görsellerinden kullanmak isterim iznin olursa =)Öpooom seni

  6. .:Hobibox:. Says:

    >SEVDACIM BENDE HEM ONA HEMDE KAHVERENGİLİ OLANA BAYILDIM, aLLAH BÜYÜK BE YAPARIZ İNŞaLLAH BİR GÜN:)Pınar hanım hoş geldiniz, çok teşekkürler bu güzel yorumlarınız için ama maalesef ben yapmadım, yapanın elleri dert görmesin diyelim, nerde bende o marifet, marifet varda yapacak adam yok:)Muhabbet sofrası sende hoş geldin canım, teşekkür ederim, zor iş olduğu muhakkak ama zevkli kısmını daha yaşayamıyorum:(xcelis, canım ne zaman istersen yayınla, etkinliğini bekliyoruz canım, aman çeyiz hazırlıyom, beni unutma:)

Yorum bırakın