>Bu "sıradışı" atkıyı takarmıydınız?

>

:))) Baktıkça gülüyorum bu fotoğrafa, hey Allahım ya, senin ne “makara” kulların var böyle. Böyle bir atkıyı örermisiniz, takarmısınız bilmem ama ben en azından yayınlamak ta bir sakınca görmedim. Sıradışı olupta “uçlarda” yaşayanlara belki cazip gelir, hadi olmadı facebookunuz da paylaşacapınız hoş bir haber diyelim.

12 Yanıt to “>Bu "sıradışı" atkıyı takarmıydınız?”

  1. .:Hobibox:. Says:

    >Sevgili permaren, teşekkür ediyorum canım, resim programım açamıyorum dahası iki haftadır kendi laptobum bakımda format vs, oğlanın pc den idare ediyorum, ilk fırsatta düzelticem. Teşekkürler canım, yine beklerim.Eli cim, bence de takma:))Sevdacım, takan var demek:)Pembe, bu neki daha neler vardıri neler görücez hakikaten.Zeynep hanım hoşgeldiniz, dediğiniz ibi ancak espri olsun diye takılır zaten, yada show amaçlı, teşekkürler yine beklerim.Zeynep cim, hem eğlence hem delilik arıyorlar galiba:)Elifcim, bende almadım zaten:)

  2. muhabbetsofrasi Says:

    >hay Allah iyiliğini versin ne güldüm akşam akşam Allah'da seni güldürsün :))))))

Yorum bırakın