>Tamamen el dikişi ile "çok amaçlı keseler"

>

Bu şirin keseleri dikiş makinası kullanmadan tamamen el ürünü hazırlanmış. Makinam yok yada ben beceremem diyenleri köşeye sıkıştıracak şirinlkte uğraşı bu keseler. Herşey konulabilir, malum hıristiyan aleminin “yumurta paskalyası” onlar için önemlidir, bu kesecikler de “yumurta şekerler” için hazırlanmış ama siz ister lavanta koyun ister çocuklara şekerler. Tercih sizin.
Nasıl yapıldığının devamı burada…

3 Yanıt to “>Tamamen el dikişi ile "çok amaçlı keseler"”

  1. Burcu Says:

    >nasıl şiirn olmuşler hep diyorum biraz yaratıcılık biraz zevk ortaya neler çıkarıyor diye :))

  2. Benhurum Says:

    >Çok amaçlı şirin mi şirin kesecikler gerçekten:) Süpersin hatunum bulup buluşturursun böyle güzel şeyleri bizler için;) Ya bu arada Perşembe günü gelecekler dedin ya, beni bir telaş kapladı ki sorma gitsin:D "nee" dedim Perşembe mi? Panikledim birden:))Benim yapabileceğim başka bir şey olursa haber ver tatlım;) Allah kolaylık versin canım benim, öperim.

  3. EMİNE ÖZTÜRK Says:

    >çok güzel çalışmalar bunlar renkler de çok sevimli… bu arada sevgili hobibox eğer kabul ederseniz blogumda miminiz var. kabul ederseniz sevinirim..

Yorum bırakın