>Sıradan ama sıra dışı bir şal

>

Seviyorum böyle sıradışı ve doğal tarzları. Daha sıcak daha daha bişeyler işte…doğanın içinden kopup gelmiş gibi, şalda şalı giyen de..pastel tonlarda çok sıradan bir örgü bile bir kadını böyle zenginleştirebilir. Broşunu da yuvarlak dantel motiften yapınca ayrı bir şık olmuş.
http://dottieangel.blogspot.com/

5 Yanıt to “>Sıradan ama sıra dışı bir şal”

  1. zeynep Says:

    >Evet sıradan basit ama bir o kadar romantizm saklanmış ..Doğallık bu olsa gerek..Mutlu hafta sonları..

  2. .:Hobibox:. Says:

    >Haklısın Zeynep cim, bunu ifade etmek aklıma gelmemişti çok iyi düşündün, sevgiler canım.

  3. eli Says:

    >hayirli geceler. ben bu sali cok begendim. illa kis icin degil. yarlari da aksam bahcede otururken kullanilabilir bise bence. bunu illaki ben de örerim. :)sevgilerimle elinot: blogumda en son ördüklerimi yayinladim.

  4. KOVA KADINIYIM BEN... Says:

    >renk secimi de yarı bir güsel yapmış.sade ve şık detayı oaln seyleri hep cok sevmişmdir.

  5. ♥ŞANSLI♥ Says:

    >Çok hoş:)

Yorum bırakın