Archive for the ‘Dantel kıyafetler’ Category

>Tül ve incili bileklik

09 Ekim 2010

>

Zarif bir bileklik daha. Yine bu güzellik, dantel, tül ve inciden oluşmuş. Beyaza hastayım ya, nerede beyaz ben orada. Her kıyafetle uyumlu ve şık duracaktır. Yapılışı burada. Değişik renklerde yapılanlar da var.

Reklamlar

>Dantel ve düğme ile vintage bilezik

17 Eylül 2010

>

Bu aralar ara verildi böyle paylaşımlara. Bayram tatil şablon hazırlama derken özlemişim. Dantel, düğme, kurdele, incik boncuk ne varsa birleştirilip bu güzel bilezik yapılmış. Vintage tarzı olması hoş, her türlü kıyafete kombine olabilir. Yapılışı burada. Kolay gelsin bakalım yapacak olanlara.

>Dantel ve incili broş/toka – Lace and pearls brooch / buckle

23 Ağustos 2010

>

Broş ve toka güllere bir yenisini ekliyoruz bugün. Dantel ve incinin yüksek uyumu burada da kendini gösteriyor. Yapılışı kolay ve malzemesi her evde olabilecek, veya alınabilecek türden. Seçim sizin zevk sizin.

>Tuniklerin dantelle değişimi-Replacement of tunic with lace

17 Ağustos 2010

>

Kilolu byanlar için çok güzel “kamuflaj” niteliğinde bir fikirle karşınızdayım. Tabii fikir sahibi ve yapan kişi olarak değil de bunu size ulaştıran paylaşan olarak. Hepimizin vazgeçilmezi olan tunik tarzı kıyafetler de mutlaka yandan yırtmaç vardır, dikişin fizik kanunu gibi bir şeydir bu, ölçüler ne olursa olsun, baseni gecen her kıyafette bu yırtmaçlar bulunur. Ama biraz tombik olunca bu yırtmaçla olduğundan fazla “yırtılan” yırtmaç oluyor. İşte bu dantelle kapama fikri burada devreye giriyor ve iyiki de giriyor. Hem üstünüzde ki kıyafetin havası değişiyor, hem o çirikin görüntüler ortadan kalkıyor. Evde bulunan yuvarlak motifli danteller de bir başka şekilde değerleniyor. Ben çok sevdim hatta yukarıda yakada bulunan beyaz kısma bile eklenebilir. Dantel yerine şifon tarzı kumaş olabilir. Secenek çok, yeter  ki isteyin. Ayrıntılara burada…

>Basit bir "tuniğin" yapılışı-Simple tunic tutorial

12 Ağustos 2010

>

Dantelin girdiği yerde şıklık olmazmı. Sıradan bir tunik dantelle işte böyle zarif bir kıyafete dönüşmüş.Dantllerin rengini sevdim, mavi ile yeşil her zaman biribirine yakışır, sanırım doğanın bir armağanı bu iki renk. Bazen küçük dokunuşlar böyle büyük değişimlere neden oluyor, maksat muhabett “dokunmasını” bilmek galiba…

>Bir t-shrt yenileme daha

06 Ağustos 2010

>

Bu marifetli bayan, yine döktürmüş. Yine sade düz bir t-shrtü böyle cici bir hale getirmiş. Çok şık olmuş, danteller ayrı bir hava katmış. Ön tarafının oval gelişi ise ayrı bir güzel olmuş. Ayrıntılar burada

>"Müthiş" siteden "müthiş" motifler, örnekler (mutlaka bakın)

19 Temmuz 2010

>

Böyle bir kelebek gördünüzmü daha önce…

Şu renklerin uyumuna örneğin güzelliğine bakın…bundan bir yatak örtüsü düşünebiliyormusunuz…

Peki ya böyle bir kalp…tabi bunlar download etmeden önceki resimleri bunlar, bu site sahibi, her bir örneğin yapılışını en küçük ayrıntısınıa kadar yayınlamış. Bu siteyle hiç bir yere hiç bir kimseye muhtaç olmadan istediğinizi çıkarabilirisiniz. Hatta bu kadar resim bile bana yeter…
Ya şu üç boyutlu “küp” görüntüsü veren örnek. Zor gibi ama çok basitmiş, balık sırtı köşeler karşılıklı iki köşeden çoğalıyor, sonrasına siz bakın…

İşte”kırkyama” gibi duran “hanim dilendi bey beğendi” motifi…bu şekilde motiflere imza atmak biraz da akıl işi, oysa yapılmayacak bişey değiller…

Badem örenğini hiç böyle tam yuvarlak görmemiştim…

Bu tarz örnek yabancı değil  ama, örgü kalitesi ve iplik farklı olunca örnekler de farklı gibi duruyor…

Bunlar da üçgen örneklerden bir kaçı, eklenince ayrı bir güzel oluyor…

Şimdi sıra kenar örneklerinde ama hepimizin bildiği örneklerin dışında örnekleri almaya çalışıyorum…

Şimdi sıra tek motif ve güllerde, bunlar bir araya getirilerek şal, pano, bluz vs. oluyor…

İşte bunda indirme yok, yani pdf dosyası var ama parayla kızlar, aklıma gelmişken söyleyim, siteyi çok inceledim, bütün bu örneklerin olduğu harika bir kitaplar dizisi var, satış kısmına Türkçe sayfa dahil etmişler, biraz tuzlu (30 $) ama değer…Bir ara almayı düşünüyorum, binlerce yüzlerce örnek var.

İşte buraya kadar olanların açıklama izni yok kızlar, ama bu kadardan ben çıkararım diyorsanız, bizimlede paylaşın isteriz…Bir kaç tane daha yaprak modelleri var, ama artık siz bakarsınız, bir saattir resim seciyorum, boynum tam tutuldu:)

Daha çok şeyler var, arada yine bakarım ama bu güzelliklerin üzerine bir zaman post göndermiycem ki arada kaynamasın, örnek arayanlar, örnek sevenler sindire sindire baksınlar görsünler, bu arada da ben tema işine başlıcam, bekleyen arkdaşlar var ayıp oldu onlara da, biraz kopukluk olursa bilin ki tema işine gömüldüm, şimdilik bye bye…

http://www.mypicot.com/

>Çok şık dantel etek ve müthiş bir site

19 Temmuz 2010

>

Çok zarif çok şık değilmi, aynı renk şifon yada benzeri kumaştan şık bir bluz ile düğün ve gegec kıyafeti çok hoş olurdu. Değişik ama göze batan bir kıyafet. Motifleri tekrar resimlemişler, onu da aldım buraya. Yanlız şunu söyleyim, yazımı sonuna kadar okuyun derim çünkü bana teşekkür ediceksiniz, neyse fazla böbürlenmeden siz devam edin…
Bunlar da dantel motiflerin ayrı yapılışı. Kopyalamak zor oldu,  flash olarak yayımlamış bu motifleri, yani paylaşıma açık ama illa siteye gelip öyle bakın diyor kendileri, yukarıda resim üzerinde sitesi var, ama ben blog sayfasından bu ciciyi buldum. Bu site şahane, böyle örnekler şimdiye kadar görmedim duymadım bilmiyorum, Bu işe gönül verenler buraya bayılacaktır, motifler adobe reader dosya şeklinde download ediliyor. Çok kaliteli çok şık modeller mevcut. Bundan sonra oradan size alabildiklerimi yayınlıcam ama kaynak göstermeme rağmen yapabilirsem irtibat kurup izin alıcam. 
Site adı bu; http://www.mypicot.com
buradan, yukarda en sonda blog sayfasına girebilrisiniz, ama ana sayfa da harika örnekler var. İndirmek için yapamadığınız bişey olursa sorabilirisiniz.